Wednesday 7 November 2012

ingin kembali dara...virginpres akan membantu...

l
INGIN MENGETAHUI KELEBIHAN VERGINPRES...

***sesuai juga kepada ibu-ibu lepas bersalin****

. Virginpres adalah produk menutup lubang faraj sehinggakan amat sukar zakar menembusi walau faraj banyak air. Semakin air melimpah semakin sukar zakar menembusinya.Jika berjaya mungkin hanya separuh zakar sahaja dapat masuk. Hasil gabungan D'vergin pula, darah dara akan mengalir dan ketika yang sama pengguna akan merasa pedih dan sakit kerana ketat.Inilah yang dapat disamakan sewaktu dara asal dirobek. Kepakaran pengeluar produk ini telah mengadakan ujian selama lebih satu tahun dan hasilnya amat menakjubkan. Bagi anda yang bermasalah tiada dara lagi, disarankan menggunakan produk ini seminggu sebelum menempuh malam pertama dan juga disarankan sejam sebelum melakukan hubungan seks. Produk ini amat bersesuaian mereka yang juga janda dan ibu-ibu yang inginkan kembali seperti dara walau darah dara tidak mengalir lagi, cuma anda merasakan kemutan dalaman dan ketatnya lubang kemaluan anda ketika zakar menembusinya. Cara guna: Semburkan kepada dalam kemaluan sebanyak tiga kali seburan pagi dan malam. Semburkan sejam sebelum melakukan persetubuhan malam pertama. Penggunaan produk ini hendaklah bersama D'Vergin untuk mendapatkan kepadatan yang nyata di malam pertama anda.
 Cara guna: Semburkan kepada dalam kemaluan sebanyak tiga kali seburan pagi dan malam. Semburkan sejam sebelum melakukan persetubuhan malam pertama. Penggunaan produk ini hendaklah bersama D'Vergin untuk mendapatkan kepadatan yang nyata di malam pertama anda.

APAKAH PERBEZAAN DGN DVERGIN..

Ramai yang sebelum ini menggunakan D'Vergin memperkatakan dia ada dara semula dan ada darah dara pada malam pertamanya. Namun sedikit berlaku kekurangan tentang perbezaan antara dara sebenar dengan dara tiruan. Dara sebenar terlalu sukar untuk di robek atau zakar
sukar menembusinya berbanding dara tiruan. Berdasarkan beberapa keterangan pengguna, walau mereka berpuas hati dengan penggunaan D'Vergin namun mereka menyatakan lubang tidak seketat masa masih gadis iaitu semasa seks pertama dilakukan sewaktu pecah dara. Akibat air yang mungkin banyak dari faraj maka lubang agak senang ditembusi walau ketika kali pertama zakar masuk darah akan mengalir dari dara tiruan atau dara semula yang di sebabkan penggunaan D'Vergin. Ada sesetengah lelaki yang tahu dan mungkin berpengalaman dalam melakukan seks boleh tahu tentang kekurangan pada mereka yang menggunakan D'Vergin. Sebenarnya D'Vergin mengembalikan selaput dara sahaja. Penting untuk mendapatkan darah dara atau selaput dara.Namun kekuatan kemutan atau ketanya lubang faraj masih tidak boleh diperolehi. Untuk itu kami menghasilkan satu lagi produk untuk keperluan menghadapi malam pertama bagi mereka yang tiada dara iaitu... Virginpres.
 Harga Virginpres Semenanjung Malaysia: RM 90.00 Sebotol
Harga Virginpres Sabah dan Sarawak: RM110.00 Sebotol(termasuk wang pos)
Pembelian bolehlah melalui pesan poslaju.
Bankinkan jumlah yang secukupnya:-
Ke Akaun Maybank:114525012900
Nama Pemegang akaun:zainul abidin
Selepas membuat pembayaran sila sms:
Nama penuh / Alamat lengkap/ no resit pembayaran / email dan no telefon anda
ke 0126664002
Sebarang pertanyaan bolehlah sms kepada nombor yang sama. Penghantaran dibuat setelah pengesahan pembayaran diterima.Penghantaran melalui poslaju dalam tempoh 3 hari bekerja mengikut negeri.
 Warisan produk teratak perdik
http://teratakperdik.blogspot.com/

 

No comments:

Post a Comment