Friday 2 August 2013

PRODUK..menegang,membesar & mencantikan payudara..

Pmirifica Bust Miracle Menegangkan, membesarkan, mencantikan payudara anda

Memperkenalkan Pmirifica BUST MIRACLE, Sepenuhnya ‘FRANCE FORMULA’… No Pendaftaran KKM: NOT120603302K

BERSEDIA UNTUK KELIHATAN SEKSI DAN MENAWAN DI MATA SUAMI?
Bayangkan suami anda merasa sangat gembira apabila melihat diri anda begitu menawan dan beliau merasa bangga apabila anda disisinya. Dan yang penting, matanya tidak lagi terpegun apabila melihat wanita lain!
PMirifica Bust Miracle adalah produk pembesaran payudara yang paling efektif dan berkesan buat masa ini. PMirica Bust Miracle diadun dari 13 sumber herba dan vitamins bagi menjamin kesan yang optimum. 3 unsur yang utama adalah Pueraria Mirifica, Stem Cell dan Collagen

Bagaimana Pmirifica Bust Miracle Bertindak?
PMirifica Bust Miracle set mengandungi ‘Bust Fluid’ dan ‘Bust Intensive Oil’ yang perlu diguna bersama. Kandungan Pueraria Mirifica, Stem Cell & Collagen yang tinggi membantu membesarkan beberapa bahagian pada payudara seperti ‘mammary tissue’, ‘supporting tissue dan ‘fatty tissue’. Untuk pembesaran yang lengkap, 4 perkara mesti diambil kira pada payudara iaitu kandungan collagen yang mencukupi, peredaran darah yang baik, estrogen yang cukup dan faktor pembesaran bagi ‘supporting tissue’. Pmirifica Bust Miracle mempunyai kandungan yang lengkap bagi melakukan 4 kerja tersebut yang dilaksanakan oleh Pueraria Mirifica, Stem Cell & Collagen serta dibantu oleh herba-herba lain (disenaraikan dibawah). Untuk pengetahuan semua, sekiranya hanya kapsul Pueraria Mirifica (mana-mana jenama sekalipun) diamalkan tanpa Bust Fluid & Bust Intensive Oil  (set Pmirifica Bust Miracle), kesannya adalah kurang dan lambat kerana kesannya tidak spesifik pada payudara. Pmirifica Bust Miracle juga dilengkapi dengan pelbagai herba yang secara saintifik dapat mencegah kanser payudara.
Pueraria Mirifica
Pueraria Mirifica mengandungi sumber phytoestrogens (estrogen tumbuhan sumulajadi) yang terbanyak yang diketahui di dunia. Estrogen aktiviti Pueraria Mirifica lebih kuat berbanding Soya, Alfalfa, Red Clover, wild yam atau tumbuhan-tumbuhan lain yang mempunyai phytoestrogen. 
Pueraria Mirifica sangat terkenal untuk membantu membesarkan payudara serta memberikan bentuk tubuh yang cantik. Ia mengandungi Phytoestrogen yang sangat baik untuk wanita yang memerlukan estrogen (pre, post, sedang menopause), ia juga menyeimbangi estrogen yang berlebihan. Pueraria Mirifica juga adalah satu-satunya herba yang mengandungi ‘miroestrol’, bahan kimia yang dapat mengekalkan pembesaran payudara!
Semua wanita ingin kekal muda dengan kulit yang lembut seperti 20-an. Tapi sayang, apabila umur telah 26 tahun, kadar penghasilan sel baru bagi tubuh mula berkurangan dan kulit tidak lagi elastik serta kedutan kecil mula kelihatan. Stem Cell membantu memperlahankan penuaan dan mengembalikan keremajaan kulit. Kulit di payudara juga dapat diremajakan dengan Stem Cell agar lebih tegang dan menarik.
Kolagen (Collagen) adalah juzuk tisu perantara utama yang menyokong struktur kulit. Apabila kolagen berkurangan, tanda-tanda penuaan kulit akan kelihatan. Kulit memerlukan sintesis kolagen baru yang berterusan untuk kekal kukuh dan muda. Kolagen menyediakan sokongan struktur untuk kulit. Tanpa kolagen yang mencukupi, kedutan dan garis-garis mula terbentuk. Kolagen membantu menganjalkan payudara dan mempercepatkan pembesaran payudara apabila digabung bersama ramuan herba yang lain seperti pueraria mirifica, stem cell dan sebagainya.

Bahan-bahan lain yang terdapat dalam Pmirica Bust Miracle ialah:

Timun adalah sangat berkesan dalam menyembuhkan pelbagai masalah kulit seperti ruam, selaran matahari dan keradangan. Ia juga membantu dalam melegakan keradangan dan menyejukkan kawasan payudara, dengan itu ia membuat anda berasa lebih selesa. Ia juga membantu mengeluarkan gris dan minyak dari liang-liang, sekaligus menjadikan kulit anda kelihatan lebih muda dan sihat serta membuang toksin yang terdapat pada kulit payudara.
Red Clover banyak digunakan di China, Eropah dan Rusia sebagai ubatan tradisional untuk mengurangkan kesakitan pada payudara dan mengubat masalah menopause. Ia juga membantu menegangkan payudara.

Angelica Polumorpha Sinensis (Dang Gui) dikenali sebagai ginseng wanita, telah digunakan berkurun lama sebagai bahan ubatan. Ia mengandungi bahan antioksida (anti-penuaan) yang tinggi dan seringkali digunakan untuk menyembuhkan penyakit berkaitan wanita.
Cimicifuga Racemosa (black cohosh) sangat popular digunakan untuk membaikpulih hormon wanita yang tidak seimbang. Ia juga membantu untuk mengurangkan ‘symptoms’ menopause. Disamping itu, terdapat juga kajian bahawa black cohosh membantu meransang pengeluaran estogen dalam tubuh. Selain dari itu, ia dapat membantu peredaran darah dan mengurangkan tekanan darah tinggi.

Olive oil (minyak zaitun) mengandungi antioksidan semulajadi, vitamin A dan vitamin E, serta beberapa polyphenols, yang berupaya untuk menangguhkan penuaan. Melenyapkan radikal bebas dalam badan serta memperbaiki sel badan.

Polygonum Cuspidatum (Japanese Knotweed/Hu Zhang) telah digunakan secara meluas dalam perubatan Cina untuk penjagaan jantung, anti-penuaan dan menguatkan sistem imunisasi badan. Ia juga mempunyai kelebihan sebagai anti-fungal dan anti-viral. Ia mengandungi ‘resveratrol’ yang mempunyai potensi besar sebagai penghalang kanser serta ‘phytoestrogen’ yang dapat meransang pengeluaran estrogen tubuh (baik untuk pembesaran payudara)

Pueraria Lobata membaikpulih pengedaran darah dan menghalang perebakan sel kanser. Ia juga membantu menganjalkan payudara.

Punica Granatum (Delima) adalah salah satu daripada buah yang tertua di dunia. Bahan Punicalagins yang terdapat dalam delima mampu mengurangkan kolesterol, mengurangkan darah tinggi dan sebagai anti-penuaan (antioxidant). Disamping itu, kajian saintifik mendapati buah delima juga mampu menjaga tubuh dari kanser (serta kanser payudara) dan menguatkan imunisasi badan.

Soy Isoflavones sangat baik untuk jantung dan keseimbangan hormon. Ia juga bertindak sebagai penghalang kanser payudara dan mengurangi symptom menopause. Dalam jangkamasa panjang, ia membantu menghalang ‘free radical’ yang boleh menyebabkan kanser dan sebagainnya

Vitamin A, C & E adalah vitamin-vitamin anti-oksida yang terdapat dalam Pmirifica Bust Miracle. Ia melindungi kulit dari agen radical yang boleh mengakibatkan kanser. Vitamin tersebut juga befungsi mempercepatkan proses penyembuhan dan menguatkan sel-sel kulit.
 Pesanan: ADALAH SANGAT PENTING UNTUK MELAKUKAN URUTAN SEPERTI YANG DICADANGKAN, AGAR PERJALANAN DARAH LEBIH LANCAR DAN KOMPONEN DALAM PMIRIFICA BUST MIRACLE MUDAH BERTINDAK DENGAN LEBIH BERKESAN
1) Harga PROMOSI PMirifica Bust Miracle set biasa (Bust Fluid 61 ml & Intensive Oil 30 ml)
 = RM 160 (Smjg), RM 170 (Sabah Sarawak)
2) Harga PROMOSI PMirifica Bust Miracle set besar (Bust Fluid 130 ml & Intensive Oil 80 ml) 
RM 200 (Smjg), RM 210 (Sabah Sarawak)

* Penghantaran PERCUMA.  Kini bust serum telah disatukan ke dalam bust fluid untuk memudahkan pengguna.

*Sangat perlu untuk menggunakan kedua-dua produk (bust intensive oil dan bust fluid) untuk masalah payudara kecil, tidak berisi atau lembik.  Sila beli set PMirifica Bust Miracle untuk lebih jimat.
1) Harga PROMOSI PMirifica Bust Miracle set biasa (Bust Fluid 61 ml & Intensive Oil 30 ml)
 = RM 160 (Smjg), RM 170 (Sabah Sarawak)
2) Harga PROMOSI PMirifica Bust Miracle set besar (Bust Fluid 130 ml & Intensive Oil 80 ml) 
RM 200 (Smjg), RM 210 (Sabah Sarawak)

* Penghantaran PERCUMA.  Kini bust serum telah disatukan ke dalam bust fluid untuk memudahkan pengguna.

*Sangat perlu untuk menggunakan kedua-dua produk (bust intensive oil dan bust fluid) untuk masalah payudara kecil, tidak berisi atau lembik.  Sila beli set PMirifica Bust Miracle untuk lebih jimat.

No comments:

Post a Comment